Vše o nákupu
Jak nakupovat?
Registrace a přihlášení
Registrace na Applebest.cz Vám přináší mnoho výhod a je součástí komfortního nakupování na internetu. Po kliknutí na tlačítko „Přihlásit/Registrace“ se Vám zobrazí jednoduchý formulář, do kterého zadáte Vaše kontaktní údaje. Jakmile registraci potvrdíte, na Vaši emailovou adresu bude odesláno potvrzení registrace včetně Vašeho přihlašovacího hesla. Až se budete chtít znovu přihlásit, stačí kliknout na tlačítko „Přihlásit/Registrace“ a vyplnit Váš email a heslo.
Po přihlášení se Vám zpřístupní sekce „Váš účet“. Zde si můžete nastavit nové heslo, změnit adresu či kontaktní údaje. Stejně tak pohodlně získáte přehled o stavu Vašich objednávek.
Pokud si nepamatujete, jaké je Vaše přihlašovací heslo, jednoduše si jej nechte zaslat znovu. Při přihlašování klikněte na „Zapomněli jste heslo“, vepište Váš email a potvrďte. Nové heslo Vám během okamžiku automaticky zašleme na Vaši emailovou adresu.
Výběr zboží
Vyhledávání: Nejjednodušší způsob, jak najít přesně to, co hledáte. Vepište název nebo jeho část a vyhledávač sám nabídne zboží, o které máte zájem.
Detail produktu: V detailním zobrazení naleznete informace o skladové dostupnosti, ceně, dárcích, které k produktu obdržíte. Jistě také uvítáte tabulku dalších variant (jiná balení, odstíny, sady, vzorky) nebo recenze našich zákazníků, kteří již produkt zakoupili. Nechybí ani popis produktu, který podává informace o charakteru a složení parfému či vlastnostech daného kosmetického přípravku.
Dostupnost produktů
U každého produktu na našem eshopu uvádíme dodací lhůtu. Potřebujete-li zjistit, kdy bude zásilka doručena Vámi zvoleným způsobem dopravy, přehled naleznete u každého produktu v tabulce „Když teď produkt objednám, kdy jej obdržím?“.
Skladem Písek: Produkt budeme při objednávce do 14. hodin tentýž den expedovat, následující pracovní den bude kterýmkoli z přepravců doručen na Vaši adresu nebo připraven k vyzvednutí na pražské prodejně.
Skladem Praha: Zboží je skladem pouze v Praze a můžete si jej okamžitě vyzvednout na naší prodejně. Při objednání do 10. hodiny a výběru dopravy kurýrem Applebest.cz Vám balíček doručíme týž den v odpoledních hodinách kamkoli po Praze.
Skladem: Zboží je k dispozici jak na centrálním skladě, tak na pražské prodejně.
Na cestě: Produkt je na cestě od dodavatele na náš centrální skladu. Termín naskladnění uvádíme vždy v tabulce dostupnosti, stejně jako předpokládané datum doručení nebo osobního vyzvednutí.
2 – 4 dny: Produkt je skladem u některého z našich dodavatelů. Je tedy nutné počítat s dodací lhůtou 2–4 pracovní dny. Tuto dobu potřebujeme k dopravení produktu na náš sklad a následnému vyexpedování na Vaši adresu, případně na pražskou prodejnu.
Vyprodáno: Je-li zboží označeno jako vyprodané, není možné jej vložit do košíku a tedy ani objednat. Tento status znamená, že zboží aktuálně nemáme skladem a není k dispozici ani u našeho dodavatele. Pokud si přejete dostupnost produktu kontrolovat, nabízíme Vám službu Hlídací pes. Naleznete ji pod tabulkou dostupností v detailu produktu. Jakmile hlídacího psa potvrdíte, bude Váš požadavek zaregistrován a ve chvíli, kdy se dostupnost zboží změní, budeme Vás informovat emailem. Tato služba je bezplatná a nezávazná.
Objednání
Nákupní košík: Vybrané produkty nejprve vložte do košíku. Množství zboží můžete upravit přímo v košíku přepsáním počtu kusů a následným potvrzením modrým tlačítkem. Jakmile budete mít zboží v košíku, nezapomeňte si vybrat dárek. Po kliknutí na nápis „Vyberte si dárek v hodnotě až x Kč“ se Vám zobrazí nabídka dárků pro Vaši objednávku. Zvolte jeden, který Vás nejvíce oslovil a vložte jej do košíku. Stejným způsobem můžete zvolit ze speciální nabídky produktů za velkoobchodní ceny – vyberte jakékoli produkty, ale každý maximálně jedenkrát.
Postup objednání: Jakmile je Váš košík kompletní, můžete přistoupit k samotnému objednání. Pokud jste se ještě nepřihlásili, budete k tomu vyzváni po stisku tlačítka „Objednat“. Jako stálý zákazník se přihlásíte pod Vaší emailovou adresou a heslem, jste-li nový zákazník, vyplňte prosím uvedený formulář. Dalším krokem je volba dopravy a platby – zde zvolte možnost, která Vám nejvíce vyhovuje. Podrobné informace k dopravě a platbám naleznete v sekci Doprava a platba. Máte-li k objednávce poznámku, zvolte vložení komentáře pod tabulkou pro výběr platby.
Slevový kupon: Kód slevového kuponu do objednávky vložíte po zvolení možnosti „Mám slevový kupon a chci jej použít“ pod tabulkami dopravy a platby. Sleva bude odečtena v následujícím souhrnu objednávky. V každé objednávce lze uplatnit pouze jeden slevový kupon – slevy tedy nelze kumulovat. Toto se netýká 2–5% slevy v rámci Šťastné hodinky, která je započítána automaticky. V případě problému s použitím slevového kuponu nás prosím kontaktujte na infolince 601 552 660.
Potvrzení objednávky: V závěrečném kroku se zobrazí přehled celé objednávky, tedy seznam objednávaného zboží, a to včetně adres a zvolené dopravy a platby. Přejete-li si změnit dodací adresu, učiníte tak snadno po kliku na tlačítko „Změnit adresu“ u dodací adresy. Systém se Vám pak pro jistotu znovu zeptá na způsob dopravy a platby. Objednávka je uzavřena až po potvrzení tohoto souhrnu. Následně se Vám ukáže číslo objednávky a možnost odhlásit se. Zároveň bude také na Váš email zasláno potvrzení o vytvoření objednávky.
Sledování průběhu objednávky
Postup při zpracování Vaší objednávky můžete sledovat po přihlášení v sekci „Váš účet“. Pod tlačítkem „Náhled“ u dané objednávky se Vám zobrazí přehled objednávky a její aktuální stav, který vypovídá o průběhu zpracování objednávky. O jednotlivých krocích zpracování objednávky Vás také vždy informujeme emailem. Jakmile je Vaše objednávka připravena, pečlivě ji zabalíme a předáme přepravní službě, která Vám balíček doručí, resp. připravíme objednávku k osobnímu odběru. Jak probíhá doručení se podrobně dozvíte v sekci Doprava a platba.
Špičkový servis Apple
Používáme výhradně
kvalitní komponenty